Francouzská dieta pro zaneprázdněné

V jednoduchosti je krása. Tato dieta je velmi oblíbená mezi francouzskými ženami pro její jednoduchost a nenáročnost na přípravu.
Dieta se drží 6 dní.
Za  dobu 6 dní je plánovaný váhový úbytek 3-4 kg. Součástí diety je dušená zelenina, která je chutná, málo kalorická a dá se připravit na celý týden dopředu. 
Tak přejeme hodně úspěchu a jdeme hubnout po francouzsku…

Snádaně:
každý den-100g ovoce, 100g tvarohu, černá káva nebo čaj s citronem. ovoce lze míchat s tvarohem a krapet dosladit medem.

Oběd:
každý den-50g sýra 30 procentního tvrdého nebo 60g balkánu, jedna miska salátu, 50 ml jogurtové zálivky. Salát můžeme mít z jednoho druhu zeleniny, každý den změníme druh obsažené zeleniny dle sezóní nabídky

Večeře:
Připravíme dušenou zeleninu-Na 6 porcí (6 dní) potřebujeme 400g cibule, 200g papriky, 200g květáku, 200g zelí, 400g konzervovaných rajčat a česnek podle chuti, 2 kostky zeleninového bujonu, 2 lžičky olivového oleje, sůl a pepř dle chuti.
Všechnu zeleninu pokrájíme. V hrnci na malém množství olivového oleje osmahneme cibulku,zalejeme šťávou z rajčat a vaříme 20 min. Přidáme nakrájenou zeleninu, sůl, pepř, česnek, bujon a vaříme dalších 15 minut. Můžeme přidat čerstvé bylinky.

Dušenou zeleninu rozdělíme na 6 porcí (6 dní) a každý večer kombinujme s:

1. dvě vejce uvařená na tvrdo pokrájená do dušené zeleniny
2. 100g vařené ryby přidáme do dušené zeleniny
3.120g vařených kuřecích prsíček přidáme do dušené zeleniny
4.80g grilovaných kuřecích jatýrek přidáme do dušené zeleniny
5.150g vařených zelených fazolí přidáme do dušené zeleniny
6.100g vařeného hovězího masa nakrájíme do dušené zeleniny

Líbí se vám článek? Připravili jsme pro vás spoustu dalších receptů a rad pro zdravou výživu!
Hubněte s námi na facebooku! Sdílejte recepty a rady na hubnutí s ostatními!

2 Komentářů

  1. Alena

    Dobrý den, zajímalo by mě co se jí ke svačině. Předem díky

  2. Katka

    Ahoj, no.. napadá mě, že svačiny zde nejsou napsány proto, že Francouzi moc nesvačí. Spíš jí hlavní jídla tak, aby je zasytila do dalšího hlavního jídla. Když už tedy jste zvyklá na svačinku, dejde si kousek ovoce nebo menší množství lehkého salátu :) Ve Francii mají jen hlavní jídla, ale bohatě je zasytí :) A hlavně nezapomínejte hodně pít, protože voda Vám hlad zažene a vy se spokojeně pak dočkáte dalšího chodu bez nějakého pocitu hladu :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.