Oranžová sláva


Ano, i s pár kousky obyčejných ingrediencí naděláte parádu. Dnes bude hlavní roli hrát mrkev. Nemusíte se bát že tepelnou úpravou ztratí mrkvička svou sílu. Betakaroten v mrkvi obsažený naše tělo naopak využije mnohem lépe. Mrkev obsahuje také látky, které snižují riziko onemocnění rakovinou plic. Tak tady máme další šupito presto recept:

Budeme potřebovat:
300g mrkve, 2 stroužky česneku, 2 lžíce oleje, litr vody a trochu pepře.

Pracovní postup:
Mrkev najemno nastrouháme a osmažíme na oleji. Přidáme prolisovaný česnek a trochu pepře.  Fantazii se meze nekladou, experimentujte s kořením. přidejte ale místo pepře vždy jeden druh. věřte, že v tomto případě méně znamená více. Zalijeme vodou a vaříme 15 minut. Posypeme pažitkou…

Fanděte nám na facebooku a získejte zdarma přehled o nových receptech a zajímavostech z oblasti dobrého jídla a životního stylu!

3 Komentářů

  1. Karolina J

    Právě jsem dorazila z odpolední a málem jsem se vrhla na balík čipsů, co mám v komoře. Teď už mám v bříšku hřejivou polívčičku z mrkvičky a je mi děsně fajn, na těle i na duši. Díky moc za tip!!!

  2. roman

    Hotovo,uvareno na snidani. Vynikajici jednoduche, dobre!

  3. Andryz

    Místo pepře jsem přidala koriandr. Lahodná až exotická chuť!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.