Hoodia a potlačení hladu

receptHoodia Gordonii

Tato rostlinka působí jako výrazné anorektikum, tedy prostředek, který omezuje pocit hladu.

Zajímám se o vše přírodní a o bylinky zvláště. Občas mám při své stresující práci problém udržet chuťové buňky na uzdě a to se začalo projevovat na mé postavě.

Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet Hoodii a v ní obsaženou látku P57, která má dle výzkumů za následek právě potlačení hladu.

Původně tuto účinnou látku v Hoodia Gordonii využívali lovci či vojáci při dlouhých výpravách aby zamezili pocitu hladu a nemuseli vláčet v dusných pralesích velké zásoby jídla. Prostě jak ucítili kručení v břiše kousnuli do plátku rostlinky a po chvilce byl nepříjemný hlad tentam.

Začala jsem pátrat na internetu a experimentovat:
Celý příspěvek

Strečink před během

videoO tom, že strečink je důležitý zejména jako prevence zranění není pochyb. Dalším významným důvodem proč strečink zařadit před během, ale i po skončení tréninku, je jeho vliv na následnou únavu svalů.

Osobně mám ověřeno, že při delším běhu nad 5 km, zamezím vhodným strečinkem případným bolestem v oblasti beder a ramen. Výrazně to zvýší komfort běhu.

Nedávno jsem narazil na internetu na skvělé video s jednoduchým výkladem a popisem základního strečinku. Video vydá za mnoho popsaných stránek. Pokud bude link nefunkční hoďte mi dolů komentář. Díky
Pokud vás příspěvek zaujal a těšíte se na další, sdílejte a doporučte jej dalším…

Trápí vás nespavost? Vyzkoušejte hořčík!

receptNespavost nemusí mít vždy příčiny nervového původu. Zde je velkou chybou, že se k léčbě používá hypnotik a sedativ. Nespavost může způsobovat například i nedostatek hořčíku.

Tato nespavost se projevuje zejména divokými sny, častým buzením, nočním pocením, škubajícím tělem apod. (Jiří Janča, alternativní medicína) Co s tím? Celý příspěvek

Poznámka k jablku

V předchozím článku jsem vyzdvihl potřebu železa pro náš organismus. Doplňuji, že významným zdrojem železa může být i tradiční jablko (všimněme si té hnědé barvy, která vznikne na ukousnuté části jablka) Pozor však na dobu, kdy jablko jíme!

Jablka jíme brzy ráno. Nejezte toto ovoce na noc, protože jablko snědené večer, kdy se tělo připravuje do klidového režimu silně nadýmá! (Jiří Cingroš, Sám sobě doktorem)